tisdag 3 november 2009

Information "post PIM".

Än en gång vill jag framföra hur imponerad jag är över insatserna på "PIM-dagarna" vecka 44! Tack till alla som deltog och grattis till alla som blivit godkända på olika PIM-nivåer!

En del av er har bara lite smågrejer kvar för att bli godkända (t.ex. spela in en berättarröst) och jag tänkte försöka hjälpa till med detta vid tillfälle, när jag kommer tillbaka (i bloggande stund vabbar jag).

Andra har mer arbete kvar, som inte kan klaras av på kort tid. Vi får försöka organisera uppsamlingsheat under läsåret, men det är naturligtvis en skolledningsfråga att planera när och hur detta går till.

Till alla som når PIM-nivå 3 utdelas diplom, dels i ett lite "informellt" sammanhang på Vinstagårdsskolan (senare under läsåret), dels i ett mer formellt sammanhang i stadens och utbildningsförvaltningens regi. När detta eventuellt sker vet jag inte, jag gissar på nästa läsår.

Jag tänkte gå vidare till PIM-nivå 4 och för de av er som vill göra detsamma låter jag denna blogg leva vidare med tips och idéer. Övriga tar jag bort från sändlistan (som vidarebefordrar mina blogginlägg till er e-post). Maila mig om du vill fortsätta stå kvar på listan!

6 kommentarer: